Jarosław Szanajca
Prezes Zarządu Dom Development S.A.
Leszek Stankiewicz
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy
Małgorzata Kolarska
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny
Terry Roydon
Członek Zarządu
Mikołaj Konopka
Członek Zarządu
Jeden z założycieli Dom Development i Prezes Zarządu Spółki od jej powstania w 1996 roku.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na rynku deweloperskim.
Z wykształcenia prawnik, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczął w 1985 r., związany był m.in., ze Społecznym Zjednoczeniem Przemysłowym Libella, a w latach 1992-1996 był Prezesem Zarządu przedsiębiorstwa budowlanego Gres-Investi.
Z Dom Development S.A. związany od lipca 2019 roku, początkowo jako Zastępca Dyrektora Finansowego. Od marca 2021 roku Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy w Dom Development S.A. Od sierpnia 2019 roku pełni także funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego w Dom Construction Sp. z o.o., generalnym wykonawcy należącym do Grupy Kapitałowej Dom Development S.A.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Ukończył również studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe na najwyższych stanowiskach managerskich, w tym blisko 10-letnie w branży budowlanej.
Z Dom Development S.A. związana jest od 2006 roku. Początkowo zatrudniona na stanowisku Eksperta ds. Zakupu Nieruchomości, następnie od 2007 roku pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Pionu Nieruchomości. W 2013 roku objęła stanowisko Dyrektora Pionu Nieruchomości. Jest związana z rynkiem deweloperskim oraz obrotem nieruchomościami od ponad 10 lat.
Posiada wykształcenie wyższe, jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej - Wycena Nieruchomości. W swojej karierze zawodowej była związana ze spółką Budimex Nieruchomości, a także Agencją Mienia Wojskowego w Warszawie, Urzędem m.st. Warszawy, Starostwem Powiatu Warszawskiego oraz Urzędem Gminy Warszawa-Wawer.
Z Dom Development związany jest od 1998 roku jako Konsultant i Członek Rady Nadzorczej Spółki. W 2006 roku powołany został na stanowisko Członka Zarządu Spółki. Posiada ponad 40 letnie doświadczenie w branży budowlanej zdobyte na rynku europejskim. Ma wykształcenie wyższe, ukończył kierunek Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Londyńskim oraz posiada dyplom MBA Uniwersytetu w Pittsburghu.
Od 1998 roku pracuje jako konsultant/członek zarządu w wielu brytyjskich i innych zagranicznych spółkach prowadzących działalność budowlaną w zakresie budownictwa mieszkaniowego. W latach 1971 -1998 Prezes Zarządu w Combien Group plc oraz Prowting plc, dwóch spółkach deweloperskich prawa brytyjskiego notowanych na Giełdzie Londyńskiej.
Współtworzył Grupę Kapitałową Euro Styl S.A. – od ponad 10 lat zasiada w Zarządzie Euro Styl S.A. , zaś od 2017 roku jest jej Prezesem. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie oraz znajomość branży budowlanej i deweloperskiej, w szczególności w rejonie Trójmiasta.
Posiada wykształcenie wyższe, jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Grzegorz Kiełpsz - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2008 - obecnie |
Przewodniczący Rady Nadzorczej Dom Development S.A. |
|
2006 - 2008 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu |
|
2003 - 2006 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor Generalny |
|
1998 - 2003 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor ds. Nieruchomości |
|
1996 - 2002 |
Indywidualna działalność gospodarcza - doradztwo w zakresie budownictwa mieszkaniowego |
|
1992 - 1997 |
Przedsiębiorstwo Budowlane GRES Investi sp. z o.o., Wiceprezes Zarządu, a od 1996r. - Dyrektor Generalny |
|
1988 - 1991 |
Przedsiębiorstwo Handlowe GESTOR sp. z o.o., Specjalista ds. Handlowych, a od 1990 r. - Dyrektor ds. Zaopatrzenia Inwestycji Budowlanych |
|
1987 - 1988 |
Społeczne Zjednoczenie Przemysłowe Libella, Gł. Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych, od 1988 r. - Kierownik sekcji transportu |
|
1985 - 1987 |
Stołeczna Kolumna Transportu Sanitarnego, Specjalista |
Pan Grzegorz Kiełpsz posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A.
Janusz Zalewski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
03.2021 - obecnie |
Dom Development S.A., Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej |
12.2008 – 03.2021 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy |
2006 - 2007 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy |
2000 -2006 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu – Dyrektor Finansowy |
1999 - 2000 |
Dom Development S.A., Dyrektor Finansowy |
1995 - 1998 |
Metex Huber sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy |
1993 - 1999 |
Kauko Metex sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy |
1983 - 1993 |
Mostostal Warszawa S.A. – Pion Ekonomiczno-Finansowy |
1980 - 1983 |
Zakłady Stolarki Budowlanej „STOLBUD” w Warszawie |
1978 - 1980 |
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie |
Pan Janusz Zalewski posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.
Marek Moczulski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
2019 - obecnie |
Prezes Zarządu Unitop Sp. z o.o. |
2014 - 2019 |
Prezes Zarządu Bakalland S.A. |
2013 – 2014 |
Przewodniczący Rady Nadzorczej Bakalland S.A. |
2011 - obecnie |
Przewodniczący Rady Nadzorczej Prosperidad sp. z o.o. |
2009 – obecnie |
Niezależny Konsultant w zakresie strategii biznesowych, doradztwa inwestycyjnego i usprawniania procesów biznesowych |
2003 – 2009 |
Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny ZPC Mieszko S.A., |
2005 – 2007 |
Członek Niezależny Rady Nadzorczej BGŻ Bank (Rabobank Group), |
2000– 2003 |
Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Agros Fortuna Sp. z o.o., |
1998 – 2003 |
Grupa Kapitałowa Agros, Grupa Pernod Ricard, początkowo Dyrektor Finansowy Agros Holding S.A., od 1999 r. Członek Zarządu, |
1998 – 2001 |
Współzałożyciel i Członek Rady Nadzorczej MCI Management, |
1998 – 1998 |
Członek Rady Nadzorczej JTT Computer S.A., |
1998 – 1998 |
Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy JTT Computer S.A., |
1994 – 1998 |
Kontroler Finansowy, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu Shell Gas Polska, Grupa Kapitałowa Shell, |
1992 – 1994 |
Price Waterhouse Sp. z o.o., Asystent, a następnie Starszy Asystent w dziale audytu, |
1989 – 1992 |
Asystent, Doktorant na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. |
Pan Marek Moczulski posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu oraz kwalifikacje z zakresu zarządzania finansami.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, Marek Moczulski spełnia kryteria niezależności określone w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW.
Markham Dumas - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
1992 – do dziś |
Działalność charytatywna, inwestowanie w nieruchomości |
1969 - 1992 |
Dyrektor generalny ED&F Man Limited i Dyrektor Zarządzający jednej z głównych spółek zależnych |
Pan Markham Dumas posiada wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A.
Krzysztof Grzyliński - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
2001 – obecnie |
Prezes Zarządu CEECLAM (Central Eastern Europe Committee for Life Disability and Health Assurance Medicine), |
1998 – obecnie |
Prezes Zarządu Polskiego Towarzystwa Medycyny Ubezpieczeniowej, |
1998 – obecnie |
Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający GenRe Warsaw Sp. z o.o., Berkshire Hathaway Company, |
1994 – 1997 |
Menedżer Sprzedaży i Marketingu Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "POLISA-ŻYCIE" S.A., |
1989 – 1994 |
Wiceprezes Zarządu i Zastępca Dyrektora Generalnego Inter – Spes, polsko – fińskiej spółki Joint Venture |
1985 – 1988 |
Asystent w Narodowym Instytucie Kardiologii, specjalizacja w kardioanestezjologii, |
1982 – 1985 |
Lekarz Rezydent w Wojewódzkim Szpitalu Bródnowskim, specjalizacja w dziedzinie anestezjologii i intensywnej terapii, |
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, Krzysztof Grzyliński spełnia kryteria niezależności określone w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW.
Mark Richard Anthony Spiteri - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
2012 - obecnie |
Dom Development S.A., Członek Rady Nadzorczej |
obecnie |
Dyrektor w firmach z sektora usług finansowych |
2017 - 2020 |
Dyrektor w firmie deweloperskiej budującej mieszkania w Wielkiej Brytanii |
2006 - 2020 |
Dyrektor firmy konsultingowej w Wielkiej Brytanii zorientowanej na rynek nieruchomości i sektor usług finansowych. |
2004 - 2005 |
Rajadhani Hotel & Resort Concept, Bali, Indonezja, Konsultant |
2000 - 2004 |
Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Menadżer w dziale Corporate Finance specjalizujący się w strategii fuzji i przejęć |
1997 - 2000 |
Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Konsultant ds. zarządzania specjalizujący się w procesach finansowych oraz redukcji kosztów |
Pan Mark Richard Spiteri posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.
Dorota Podedworna-Tarnowska - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
1998 - obecnie |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, od października 2016 roku jako kierownik Zakładu Aksjologii i Pomiaru Wartości |
|
2014 - 2015 |
Bank Gospodarstwa Krajowego, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Wynagrodzeń |
|
2013 - 2015 |
Ministerstwo Finansów, podsekretarz stanu (wiceminister) |
|
2012 |
New York University Stern School of Business - staż naukowy |
|
2008 - 2013 |
Bank BPH S.A. (Grupa GE Capital), członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu Audytu, członek Komitetu ds. Inwestycji (2011 – 2013) |
|
2007 - 2010 |
Przedsiębiorstwo Hotelarskie Kujawy-Zajazd Polski Sp. z o.o. we Włocławku, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej |
|
2006 - 2008 |
Management Accounting Consulting Sp. z o.o., trener |
|
2000 |
Fabryka Maszyn i Urządzeń „TAGOR” S.A. w Tarnowskich Górach, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej |
|
1999 - 2003 |
Przedsiębiorstwo Budowy Maszyn Drogowych „MADRO” S.A. we Wrocławiu, członek Rady Nadzorczej |
|
1999 - 2001 |
Ministerstwo Skarbu Państwa, Departament Finansów Skarbu Państwa, konsultant |
Pani dr Dorota Podedworna-Tarnowska, jako doktor nauk ekonomicznych, posiada rozległą wiedzę i umiejętności z zakresu finansów i rachunkowości.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, dr Dorota Podedworna-Tarnowska spełnia kryteria niezależności określone w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW.