Jeden z założycieli Dom Development i Prezes Zarządu Spółki od jej powstania w 1996 roku.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na rynku deweloperskim.
Z wykształcenia prawnik, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczął w 1985 r., związany był m.in., ze Społecznym Zjednoczeniem Przemysłowym Libella, a w latach 1992-1996 był Prezesem Zarządu przedsiębiorstwa budowlanego Gres-Investi.
Z Dom Development S.A. związany od lipca 2019 roku, początkowo jako Zastępca Dyrektora Finansowego. Od marca 2021 roku Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy w Dom Development S.A. Od sierpnia 2019 roku pełni także funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego w Dom Construction Sp. z o.o., generalnym wykonawcy należącym do Grupy Kapitałowej Dom Development S.A.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Ukończył również studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe na najwyższych stanowiskach managerskich, w tym blisko 10-letnie w branży budowlanej.
Manager z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku deweloperskim. Całą swoją karierę zawodową związany z Dom Development. Pracę w firmie rozpoczął w 1997 roku, w pierwszym roku jej funkcjonowania. Niemal od początku zajmuje się sprzedażą mieszkań, najpierw jako Specjalista ds. Sprzedaży, a potem jako Kierownik Sprzedaży Regionalnej. Od 2014 roku pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu, a w latach 2020-2024 zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży. Z dniem 29 października 2024 roku powołany na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A.
Ponadto, jest odpowiedzialny za rozwój działalności Grupy Dom Development w obszarze kredytów hipotecznych. W 2010 roku, wraz z powstaniem Działu Doradztwa Kredytowego stanął na jego czele, a kiedy w 2017 roku utworzono Dom Development Kredyty Sp. z o.o. objął w niej stanowisko Członka Zarządu, a od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula), kierunek Finanse i Bankowość. Ukończył także studia MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Z Dom Development związany jest od 1998 roku jako Konsultant i Członek Rady Nadzorczej Spółki. W 2006 roku powołany został na stanowisko Członka Zarządu Spółki. Posiada ponad 40 letnie doświadczenie w branży budowlanej zdobyte na rynku europejskim. Ma wykształcenie wyższe, ukończył kierunek Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Londyńskim oraz posiada dyplom MBA Uniwersytetu w Pittsburghu.
Od 1998 roku pracuje jako konsultant/członek zarządu w wielu brytyjskich i innych zagranicznych spółkach prowadzących działalność budowlaną w zakresie budownictwa mieszkaniowego. W latach 1971 -1998 Prezes Zarządu w Combien Group plc oraz Prowting plc, dwóch spółkach deweloperskich prawa brytyjskiego notowanych na Giełdzie Londyńskiej.
Współtworzył Grupę Kapitałową Euro Styl S.A. – od ponad 10 lat zasiada w Zarządzie Euro Styl S.A. , zaś od 2017 roku jest jej Prezesem. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie oraz znajomość branży budowlanej i deweloperskiej, w szczególności w rejonie Trójmiasta.
Posiada wykształcenie wyższe, jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.
Grzegorz Kiełpsz - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2008 - obecnie |
Przewodniczący Rady Nadzorczej Dom Development S.A. |
|
2006 - 2008 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu |
|
2003 - 2006 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor Generalny |
|
1998 - 2003 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor ds. Nieruchomości |
|
1996 - 2002 |
Indywidualna działalność gospodarcza - doradztwo w zakresie budownictwa mieszkaniowego |
|
1992 - 1997 |
Przedsiębiorstwo Budowlane GRES Investi sp. z o.o., Wiceprezes Zarządu, a od 1996r. - Dyrektor Generalny |
|
1988 - 1991 |
Przedsiębiorstwo Handlowe GESTOR sp. z o.o., Specjalista ds. Handlowych, a od 1990 r. - Dyrektor ds. Zaopatrzenia Inwestycji Budowlanych |
|
1987 - 1988 |
Społeczne Zjednoczenie Przemysłowe Libella, Gł. Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych, od 1988 r. - Kierownik sekcji transportu |
|
1985 - 1987 |
Stołeczna Kolumna Transportu Sanitarnego, Specjalista |
Pan Grzegorz Kiełpsz posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A.
Janusz Zalewski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
03.2021 - obecnie |
Dom Development S.A., Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej |
12.2008 – 03.2021 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy |
2006 - 2007 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy |
2000 -2006 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu – Dyrektor Finansowy |
1999 - 2000 |
Dom Development S.A., Dyrektor Finansowy |
1995 - 1998 |
Metex Huber sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy |
1993 - 1999 |
Kauko Metex sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy |
1983 - 1993 |
Mostostal Warszawa S.A. – Pion Ekonomiczno-Finansowy |
1980 - 1983 |
Zakłady Stolarki Budowlanej „STOLBUD” w Warszawie |
1978 - 1980 |
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie |
Pan Janusz Zalewski posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.
Dorota Podedworna-Tarnowska - Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
1998 - obecnie |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, od października 2016 roku jako kierownik Zakładu Aksjologii i Pomiaru Wartości |
|
2022 - obecnie |
Zastępca powiernika przy Millennium Banku Hipotecznym SA |
|
2020 |
Idea Bank SA, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Audytu |
|
2014 - 2015 |
Bank Gospodarstwa Krajowego, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Wynagrodzeń |
|
2014 - 2015 |
Komitet Polityki Ubezpieczeń Eksportowych, przewodnicząca | |
2013 - 2015 |
Ministerstwo Finansów, podsekretarz stanu (wiceminister) | |
2013 - 2015 |
Komisja Nadzoru Audytowego, przewodnicząca |
|
2012 |
New York University Stern School of Business - staż naukowy |
|
2008 - 2013 |
Bank BPH S.A. (Grupa GE Capital), członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu Audytu, członek Komitetu ds. Inwestycji |
|
2007 - 2010 |
Przedsiębiorstwo Hotelarskie Kujawy-Zajazd Polski Sp. z o.o. we Włocławku, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej |
|
2006 - 2008 |
Management Accounting Consulting Sp. z o.o., trener |
|
2000 |
Fabryka Maszyn i Urządzeń „TAGOR” S.A. w Tarnowskich Górach, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej |
|
1999 - 2003 |
Przedsiębiorstwo Budowy Maszyn Drogowych „MADRO” S.A. we Wrocławiu, członek Rady Nadzorczej |
|
1999 - 2001 |
Ministerstwo Skarbu Państwa, Departament Finansów Skarbu Państwa, konsultant |
Pani dr Dorota Podedworna-Tarnowska, jako doktor nauk ekonomicznych, posiada rozległą wiedzę i umiejętności z zakresu finansów i rachunkowości.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, dr Dorota Podedworna-Tarnowska spełnia kryteria niezależności określone w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW.
Mark Richard Anthony Spiteri - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
2012 - obecnie |
Dom Development S.A., Członek Rady Nadzorczej |
obecnie |
Dyrektor w firmach z sektora usług finansowych |
2017 - 2020 |
Dyrektor w firmie deweloperskiej budującej mieszkania w Wielkiej Brytanii |
2006 - 2020 |
Dyrektor firmy konsultingowej w Wielkiej Brytanii zorientowanej na rynek nieruchomości i sektor usług finansowych. |
2004 - 2005 |
Rajadhani Hotel & Resort Concept, Bali, Indonezja, Konsultant |
2000 - 2004 |
Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Menadżer w dziale Corporate Finance specjalizujący się w strategii fuzji i przejęć |
1997 - 2000 |
Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Konsultant ds. zarządzania specjalizujący się w procesach finansowych oraz redukcji kosztów |
Pan Mark Richard Spiteri posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.
Philippe Bonavero - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2016 - obecnie |
Dyrektor brytyjskiej firmy budowlanej |
|
2015 - obecnie |
Dyrektor dużej firmy finansującej ESG i spory sądowe |
|
2008 - obecnie |
Adwokat w 4 King's Bench Walk, Temple |
|
2001 - obecnie |
Dyrektor AB Charitable Trust |
|
2023 |
Wybrany na prezesa AB Charitable Trust |
|
2022 |
Powołany na sędziego Sądu I instancji (IAC) |
|
2008 |
Powołany do palestry Anglii i Walii, Middle Temple |
Anna Maria Panasiuk - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2019 - obecnie |
CENTRE - Współzałożyciel |
|
2014 - obecnie |
YOURS Family Office - Założyciel |
|
2013 - obecnie |
Kancelaria Panasiuk & Partners - Założyciel i Partner zarządzający |
|
2002 - obecnie |
Anna Maria Panasiuk - doradca majątkowy |
|
2002 - 2012 |
ITCI sp. z o.o. – Członek Zarządu |
|
2001 - 2003 |
OCRA Consulting Sp. z o.o. - Dyrektor Zarządzający |
|
1997 - 1998 |
Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa, Wiceprzewodniczący |
Pani Anna Maria Panasiuk posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa rynku kapitałowego, które zdobyła poprzez obsługę prawną funduszy inwestycyjnych oraz spółek holdingowych.
Edyta Wojtkiewicz - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2017 - obecnie |
Astra Zeneca Pharma Poland Sp. z o.o. - Szef regionu GFS EMEA; CFO Astra Zeneca Pharma Poland Sp. Z o.o.; Członek Zarządu |
|
2010 - 2016 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - Dyrektor & Administracji Finansowej ECE/Członek Zarządu |
|
2008 - 2010 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - ECE Cluster Finance Partner Biznesowy Manager i Dyrektor Finansowy, Zastępca Kierownika |
|
2004 - 2008 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - Dyrektor ds. Finansów Centrum Zasobów Obszarowych (SSC) /Zastępca Kierownika Finansowego |
|
2003 - 2004 |
Maersk Agency SRO, Republika Czeska - Kontroler finansowy, Zastępca Dyrektora Finansowego |
|
1999 - 2003 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - Kontroler finansowy/główny księgowy/asystent księgowy |
|
1997 - 1998 |
Reichle+De-Massari - Specjalista ds. & Logistyki |
Pani Edyta Wojtkiewicz z racji pełnionych dotychczas funkcji, posiada bogate doświadczenie zawodowe. Silnie zorientowana na biznes, łatwo komunikuje się z interesariuszami na wszystkich poziomach organizacji.