Zarząd Dom Development S.A.

Mikołaj Konopka

Prezes Zarządu Dom Development S.A.

Leszek Stankiewicz

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy

Grzegorz Smoliński

Członek Zarządu

Justyna Wilk

Członek Zarządu

Terry Roydon

Członek Zarządu

Mikołaj Konopka

Prezes Zarządu Dom Development S.A.

Manager z wieloletnim doświadczeniem na rynku deweloperskim i budowlanym. Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku, tworząc firmę z branży budownictwa drogowego. W latach 2001-2005 pełnił funkcję Członka Zarządu oraz Dyrektora Handlowego w Przedsiębiorstwie Produkcji Betonów Kombet w Gdyni, a w latach 2005-2007 zajmował stanowisko Członka Zarządu oraz Dyrektora Handlowego w firmie z Grupy Wiennerberger - Semmelrock Stein + Design, odpowiadając za obszar północnej Polski.


Od 2007 roku związany z Euro Styl S.A., początkowo jako Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, odpowiedzialny za strategiczne obszary, w tym m.in. akwizycję gruntów oraz przygotowanie inwestycji, a w latach 2017-2024 jako Prezes Zarządu. W 2018 roku został powołany na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A. Od 2025 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Dom Development S.A., Członka Zarządu Euro Styl S.A., Członka Zarządu Dom Development Kraków Sp. z o.o. oraz Członka Zarządu Dom Development Wrocław Sp. z o.o.

Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek Ekonomika Transportu Morskiego. Od 2018 roku wykłada na Wydziale Zarządzania UG, na studiach podyplomowych Zarządzanie Nieruchomościami i Projektami Deweloperskimi. Biegle włada językiem angielskim.

Leszek Stankiewicz

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Finansowy

Z Dom Development S.A. związany od lipca 2019 roku, początkowo jako Zastępca Dyrektora Finansowego. Od marca 2021 roku Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy w Dom Development S.A. W latach 2019-2024 pełnił także funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego w Dom Construction Sp. z o.o., generalnym wykonawcy należącym do Grupy Kapitałowej Dom Development S.A.

Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Ukończył również studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe na najwyższych stanowiskach managerskich, w tym blisko 10-letnie w branży budowlanej.

Grzegorz Smoliński

Członek Zarządu

Manager z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku deweloperskim. Całą swoją karierę zawodową związany z Dom Development. Pracę w firmie rozpoczął w 1997 roku, w pierwszym roku jej funkcjonowania. Niemal od początku zajmuje się sprzedażą mieszkań, najpierw jako Specjalista ds. Sprzedaży, a potem jako Kierownik Sprzedaży Regionalnej. Od 2014 roku pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu, a w latach 2020-2024 zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży. Z dniem 29 października 2024 roku powołany na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A.

Ponadto, jest odpowiedzialny za rozwój działalności Grupy Dom Development w obszarze kredytów hipotecznych. W 2010 roku, wraz z powstaniem Działu Doradztwa Kredytowego stanął na jego czele, a kiedy w 2017 roku utworzono Dom Development Kredyty Sp. z o.o. objął w niej stanowisko Członka Zarządu, a od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu.

Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula), kierunek Finanse i Bankowość. Ukończył także studia MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Justyna Wilk

Członek Zarządu

Managerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Karierę zawodową rozpoczęła w 2002 roku jako Specjalista w Geopat Sp. z o.o. W 2004 roku objęła stanowisko Specjalisty w Sekcji Przejmowania i Zagospodarowania Nieruchomości w Agencji Mienia Wojskowego, Oddział w Warszawie. W latach 2005-2011 rozwijała swoje umiejętności w strukturach Budimex Nieruchomości Sp. z o.o., początkowo jako Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji, potem jako Główny Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji, a na koniec w roli Głównego Koordynatora ds. Zakupów nieruchomości.

Od 2011 roku związana z Dom Development, najpierw na stanowisku Specjalisty, a później jako Kierownik Projektu w Pionie Nieruchomości. W latach 2014-2022 pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Działu Nieruchomości, a w latach 2022-2024 zajmowała stanowisko Dyrektora Działu Nieruchomości oraz Prokurenta. Z dniem 1 stycznia 2025 roku powołana została na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A. 

Jest absolwentką Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Ukończyła także studia podyplomowe „Podstawy prawno – ekonomiczne procesu inwestycyjnego” w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Terry Roydon

Członek Zarządu

Z Dom Development związany jest od 1998 roku jako Konsultant i Członek Rady Nadzorczej Spółki. W 2006 roku powołany został na stanowisko Członka Zarządu Spółki. Posiada ponad 40 letnie doświadczenie w branży budowlanej zdobyte na rynku europejskim. Ma wykształcenie wyższe, ukończył kierunek Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Londyńskim oraz posiada dyplom MBA Uniwersytetu w Pittsburghu.

Od 1998 roku pracuje jako konsultant/członek zarządu w wielu brytyjskich i innych zagranicznych spółkach prowadzących działalność budowlaną w zakresie budownictwa mieszkaniowego. W latach 1971 -1998 Prezes Zarządu w Combien Group plc oraz Prowting plc, dwóch spółkach deweloperskich prawa brytyjskiego notowanych na Giełdzie Londyńskiej.

Rada Nadzorcza Dom Development S.A.

Jarosław Szanajca - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Jeden z założycieli Dom Development i Prezes Zarządu Spółki od jej powstania w 1996 roku.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na rynku deweloperskim. 

Z wykształcenia prawnik, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczął w 1985 r., związany był m.in., ze Społecznym Zjednoczeniem Przemysłowym Libella, a w latach 1992-1996 był Prezesem Zarządu przedsiębiorstwa budowlanego Gres-Investi.

 

Janusz Zalewski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Przebieg pracy zawodowej:

03.2021 - obecnie

Dom Development S.A., Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

12.2008 – 03.2021

Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy

2006 - 2007

Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy

2000 -2006

Dom Development S.A., Członek Zarządu – Dyrektor Finansowy

1999 - 2000

Dom Development S.A., Dyrektor Finansowy

1995 - 1998

Metex Huber sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy

1993 - 1999

Kauko Metex sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy

1983 - 1993

Mostostal Warszawa S.A. – Pion Ekonomiczno-Finansowy

1980 - 1983

Zakłady Stolarki Budowlanej „STOLBUD” w Warszawie

1978 - 1980

Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie

Pan Janusz Zalewski posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.

Dorota Podedworna-Tarnowska - Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej

Przebieg kariery zawodowej:

1998 - obecnie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, od października 2016 roku jako kierownik Zakładu Aksjologii i Pomiaru Wartości

 

2022 - obecnie

Zastępca powiernika przy Millennium Banku Hipotecznym SA

2020

Idea Bank SA, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Audytu

2014 - 2015

Bank Gospodarstwa Krajowego, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Wynagrodzeń

2014 - 2015

Komitet Polityki Ubezpieczeń Eksportowych, przewodnicząca

2013 - 2015

Ministerstwo Finansów, podsekretarz stanu (wiceminister)

2013 - 2015

Komisja Nadzoru Audytowego, przewodnicząca

2012

New York University Stern School of Business - staż naukowy

2008 - 2013

Bank BPH S.A. (Grupa GE Capital), członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu Audytu, członek Komitetu ds. Inwestycji

2007 - 2010

Przedsiębiorstwo Hotelarskie Kujawy-Zajazd Polski Sp. z o.o. we Włocławku, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej

2006 - 2008

Management Accounting Consulting Sp. z o.o., trener

2000

Fabryka Maszyn i Urządzeń „TAGOR” S.A. w Tarnowskich Górach, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej

1999 - 2003

Przedsiębiorstwo Budowy Maszyn Drogowych „MADRO” S.A. we Wrocławiu, członek Rady Nadzorczej

1999 - 2001

Ministerstwo Skarbu Państwa, Departament Finansów Skarbu Państwa, konsultant

Pani dr Dorota Podedworna-Tarnowska, jako doktor nauk ekonomicznych, posiada rozległą wiedzę i umiejętności z zakresu finansów i rachunkowości.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, dr Dorota Podedworna-Tarnowska spełnia kryteria niezależności określone w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW.

Grzegorz Kiełpsz - Członek Rady Nadzorczej

Przebieg kariery zawodowej:

2008 - obecnie

Przewodniczący Rady Nadzorczej Dom Development S.A.

 

2006 - 2008

Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu

2003 - 2006

Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor Generalny

1998 - 2003

Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor ds. Nieruchomości

1996 - 2002

Indywidualna działalność gospodarcza - doradztwo w zakresie budownictwa mieszkaniowego

1992 - 1997

Przedsiębiorstwo Budowlane GRES Investi sp. z o.o., Wiceprezes Zarządu, a od 1996r. - Dyrektor Generalny

1988 - 1991

Przedsiębiorstwo Handlowe GESTOR sp. z o.o., Specjalista ds. Handlowych, a od 1990 r. - Dyrektor ds. Zaopatrzenia Inwestycji Budowlanych

1987 - 1988

Społeczne Zjednoczenie Przemysłowe Libella, Gł. Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych, od 1988 r. - Kierownik sekcji transportu

1985 - 1987

Stołeczna Kolumna Transportu Sanitarnego, Specjalista

Pan Grzegorz Kiełpsz posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A.

Mark Richard Anthony Spiteri - Członek Rady Nadzorczej

Przebieg pracy zawodowej:
 

2012 - obecnie

Dom Development S.A., Członek Rady Nadzorczej

obecnie

Dyrektor w firmach z sektora usług finansowych

2017 - 2020

Dyrektor w firmie deweloperskiej budującej mieszkania w Wielkiej Brytanii

2006 - 2020

Dyrektor firmy konsultingowej w Wielkiej Brytanii zorientowanej na rynek nieruchomości i sektor usług finansowych.

2004 - 2005

Rajadhani Hotel & Resort Concept, Bali, Indonezja, Konsultant

2000 - 2004

Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Menadżer w dziale Corporate Finance specjalizujący się w strategii fuzji i przejęć

1997 - 2000

Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Konsultant ds. zarządzania specjalizujący się w procesach finansowych oraz redukcji kosztów

Pan Mark Richard Spiteri posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.

Philippe Bonavero - Członek Rady Nadzorczej

Przebieg kariery zawodowej:

2016 - obecnie

Dyrektor brytyjskiej firmy budowlanej

 

2015 - obecnie

Dyrektor dużej firmy finansującej ESG i spory sądowe

2008 - obecnie

Adwokat w 4 King's Bench Walk, Temple

2001 - obecnie

Dyrektor AB Charitable Trust

2023

Wybrany na prezesa AB Charitable Trust

2022

Powołany na sędziego Sądu I instancji (IAC)

2008

Powołany do palestry Anglii i Walii, Middle Temple

Anna Maria Panasiuk - Członek Rady Nadzorczej

Przebieg kariery zawodowej:

2019 - obecnie

CENTRE - Współzałożyciel

 

2014 - obecnie

YOURS Family Office - Założyciel

2013 - obecnie

Kancelaria Panasiuk & Partners - Założyciel i Partner zarządzający

2002 - obecnie

Anna Maria Panasiuk - doradca majątkowy

2002 - 2012

ITCI sp. z o.o. – Członek Zarządu

2001 - 2003

OCRA Consulting Sp. z o.o. - Dyrektor Zarządzający

1997 - 1998

Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa, Wiceprzewodniczący

Pani Anna Maria Panasiuk posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa rynku kapitałowego, które zdobyła poprzez obsługę prawną funduszy inwestycyjnych oraz spółek holdingowych.

Edyta Wojtkiewicz - Członek Rady Nadzorczej

Przebieg kariery zawodowej:

2017 - obecnie

Astra Zeneca Pharma Poland Sp. z o.o. - Szef regionu GFS EMEA; CFO Astra Zeneca Pharma Poland Sp. Z o.o.; Członek Zarządu

 

2010 - 2016

Maersk Polska Sp. z o.o. - Dyrektor & Administracji Finansowej ECE/Członek Zarządu

2008 - 2010

Maersk Polska Sp. z o.o. - ECE Cluster Finance Partner Biznesowy Manager i Dyrektor Finansowy, Zastępca Kierownika

2004 - 2008

Maersk Polska Sp. z o.o. - Dyrektor ds. Finansów Centrum Zasobów Obszarowych (SSC) /Zastępca Kierownika Finansowego

2003 - 2004

Maersk Agency SRO, Republika Czeska - Kontroler finansowy, Zastępca Dyrektora Finansowego

1999 - 2003

Maersk Polska Sp. z o.o. - Kontroler finansowy/główny księgowy/asystent księgowy

1997 - 1998

Reichle+De-Massari - Specjalista ds. & Logistyki

Pani Edyta Wojtkiewicz z racji pełnionych dotychczas funkcji, posiada bogate doświadczenie zawodowe. Silnie zorientowana na biznes, łatwo komunikuje się z interesariuszami na wszystkich poziomach organizacji.

PL