Manager z wieloletnim doświadczeniem na rynku deweloperskim i budowlanym. Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku, tworząc firmę z branży budownictwa drogowego. W latach 2001-2005 pełnił funkcję Członka Zarządu oraz Dyrektora Handlowego w Przedsiębiorstwie Produkcji Betonów Kombet w Gdyni, a w latach 2005-2007 zajmował stanowisko Członka Zarządu oraz Dyrektora Handlowego w firmie z Grupy Wiennerberger - Semmelrock Stein + Design, odpowiadając za obszar północnej Polski.
Od 2007 roku związany z Euro Styl S.A., początkowo jako Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, odpowiedzialny za strategiczne obszary, w tym m.in. akwizycję gruntów oraz przygotowanie inwestycji, a w latach 2017-2024 jako Prezes Zarządu. W 2018 roku został powołany na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A. Od 2025 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Dom Development S.A., Członka Zarządu Euro Styl S.A., Członka Zarządu Dom Development Kraków Sp. z o.o. oraz Członka Zarządu Dom Development Wrocław Sp. z o.o.
Jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek Ekonomika Transportu Morskiego. Od 2018 roku wykłada na Wydziale Zarządzania UG, na studiach podyplomowych Zarządzanie Nieruchomościami i Projektami Deweloperskimi. Biegle włada językiem angielskim.
Z Dom Development S.A. związany od lipca 2019 roku, początkowo jako Zastępca Dyrektora Finansowego. Od marca 2021 roku Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy w Dom Development S.A. W latach 2019-2024 pełnił także funkcję Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego w Dom Construction Sp. z o.o., generalnym wykonawcy należącym do Grupy Kapitałowej Dom Development S.A.
Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Ukończył również studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe na najwyższych stanowiskach managerskich, w tym blisko 10-letnie w branży budowlanej.
Manager z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku deweloperskim. Całą swoją karierę zawodową związany z Dom Development. Pracę w firmie rozpoczął w 1997 roku, w pierwszym roku jej funkcjonowania. Niemal od początku zajmuje się sprzedażą mieszkań, najpierw jako Specjalista ds. Sprzedaży, a potem jako Kierownik Sprzedaży Regionalnej. Od 2014 roku pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora Działu Sprzedaży i Marketingu, a w latach 2020-2024 zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży. Z dniem 29 października 2024 roku powołany na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A.
Ponadto, jest odpowiedzialny za rozwój działalności Grupy Dom Development w obszarze kredytów hipotecznych. W 2010 roku, wraz z powstaniem Działu Doradztwa Kredytowego stanął na jego czele, a kiedy w 2017 roku utworzono Dom Development Kredyty Sp. z o.o. objął w niej stanowisko Członka Zarządu, a od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie (obecnie Akademia Finansów i Biznesu Vistula), kierunek Finanse i Bankowość. Ukończył także studia MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Managerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Karierę zawodową rozpoczęła w 2002 roku jako Specjalista w Geopat Sp. z o.o. W 2004 roku objęła stanowisko Specjalisty w Sekcji Przejmowania i Zagospodarowania Nieruchomości w Agencji Mienia Wojskowego, Oddział w Warszawie. W latach 2005-2011 rozwijała swoje umiejętności w strukturach Budimex Nieruchomości Sp. z o.o., początkowo jako Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji, potem jako Główny Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji, a na koniec w roli Głównego Koordynatora ds. Zakupów nieruchomości.
Od 2011 roku związana z Dom Development, najpierw na stanowisku Specjalisty, a później jako Kierownik Projektu w Pionie Nieruchomości. W latach 2014-2022 pełniła funkcję Zastępcy Dyrektora Działu Nieruchomości, a w latach 2022-2024 zajmowała stanowisko Dyrektora Działu Nieruchomości oraz Prokurenta. Z dniem 1 stycznia 2025 roku powołana została na stanowisko Członka Zarządu Dom Development S.A.
Jest absolwentką Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. Ukończyła także studia podyplomowe „Podstawy prawno – ekonomiczne procesu inwestycyjnego” w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Z Dom Development związany jest od 1998 roku jako Konsultant i Członek Rady Nadzorczej Spółki. W 2006 roku powołany został na stanowisko Członka Zarządu Spółki. Posiada ponad 40 letnie doświadczenie w branży budowlanej zdobyte na rynku europejskim. Ma wykształcenie wyższe, ukończył kierunek Zarządzanie Nieruchomościami na Uniwersytecie Londyńskim oraz posiada dyplom MBA Uniwersytetu w Pittsburghu.
Od 1998 roku pracuje jako konsultant/członek zarządu w wielu brytyjskich i innych zagranicznych spółkach prowadzących działalność budowlaną w zakresie budownictwa mieszkaniowego. W latach 1971 -1998 Prezes Zarządu w Combien Group plc oraz Prowting plc, dwóch spółkach deweloperskich prawa brytyjskiego notowanych na Giełdzie Londyńskiej.
Jarosław Szanajca - Przewodniczący Rady Nadzorczej
Jeden z założycieli Dom Development i Prezes Zarządu Spółki od jej powstania w 1996 roku.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie na rynku deweloperskim.
Z wykształcenia prawnik, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę zawodową rozpoczął w 1985 r., związany był m.in., ze Społecznym Zjednoczeniem Przemysłowym Libella, a w latach 1992-1996 był Prezesem Zarządu przedsiębiorstwa budowlanego Gres-Investi.
Janusz Zalewski - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
03.2021 - obecnie |
Dom Development S.A., Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej |
12.2008 – 03.2021 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy |
2006 - 2007 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu – Dyrektor Finansowy |
2000 -2006 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu – Dyrektor Finansowy |
1999 - 2000 |
Dom Development S.A., Dyrektor Finansowy |
1995 - 1998 |
Metex Huber sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy |
1993 - 1999 |
Kauko Metex sp. z o.o. w Warszawie, Dyrektor Finansowy |
1983 - 1993 |
Mostostal Warszawa S.A. – Pion Ekonomiczno-Finansowy |
1980 - 1983 |
Zakłady Stolarki Budowlanej „STOLBUD” w Warszawie |
1978 - 1980 |
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych w Warszawie |
Pan Janusz Zalewski posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.
Dorota Podedworna-Tarnowska - Wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
1998 - obecnie |
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, od października 2016 roku jako kierownik Zakładu Aksjologii i Pomiaru Wartości |
|
2022 - obecnie |
Zastępca powiernika przy Millennium Banku Hipotecznym SA |
|
2020 |
Idea Bank SA, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Audytu |
|
2014 - 2015 |
Bank Gospodarstwa Krajowego, członek Rady Nadzorczej, przewodnicząca Komitetu Wynagrodzeń |
|
2014 - 2015 |
Komitet Polityki Ubezpieczeń Eksportowych, przewodnicząca | |
2013 - 2015 |
Ministerstwo Finansów, podsekretarz stanu (wiceminister) | |
2013 - 2015 |
Komisja Nadzoru Audytowego, przewodnicząca |
|
2012 |
New York University Stern School of Business - staż naukowy |
|
2008 - 2013 |
Bank BPH S.A. (Grupa GE Capital), członek Rady Nadzorczej, członek Komitetu Audytu, członek Komitetu ds. Inwestycji |
|
2007 - 2010 |
Przedsiębiorstwo Hotelarskie Kujawy-Zajazd Polski Sp. z o.o. we Włocławku, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej |
|
2006 - 2008 |
Management Accounting Consulting Sp. z o.o., trener |
|
2000 |
Fabryka Maszyn i Urządzeń „TAGOR” S.A. w Tarnowskich Górach, wiceprzewodnicząca Rady Nadzorczej |
|
1999 - 2003 |
Przedsiębiorstwo Budowy Maszyn Drogowych „MADRO” S.A. we Wrocławiu, członek Rady Nadzorczej |
|
1999 - 2001 |
Ministerstwo Skarbu Państwa, Departament Finansów Skarbu Państwa, konsultant |
Pani dr Dorota Podedworna-Tarnowska, jako doktor nauk ekonomicznych, posiada rozległą wiedzę i umiejętności z zakresu finansów i rachunkowości.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem, dr Dorota Podedworna-Tarnowska spełnia kryteria niezależności określone w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW.
Grzegorz Kiełpsz - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2008 - obecnie |
Przewodniczący Rady Nadzorczej Dom Development S.A. |
|
2006 - 2008 |
Dom Development S.A., Wiceprezes Zarządu |
|
2003 - 2006 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor Generalny |
|
1998 - 2003 |
Dom Development S.A., Członek Zarządu - Dyrektor ds. Nieruchomości |
|
1996 - 2002 |
Indywidualna działalność gospodarcza - doradztwo w zakresie budownictwa mieszkaniowego |
|
1992 - 1997 |
Przedsiębiorstwo Budowlane GRES Investi sp. z o.o., Wiceprezes Zarządu, a od 1996r. - Dyrektor Generalny |
|
1988 - 1991 |
Przedsiębiorstwo Handlowe GESTOR sp. z o.o., Specjalista ds. Handlowych, a od 1990 r. - Dyrektor ds. Zaopatrzenia Inwestycji Budowlanych |
|
1987 - 1988 |
Społeczne Zjednoczenie Przemysłowe Libella, Gł. Specjalista ds. Inwestycji Budowlanych, od 1988 r. - Kierownik sekcji transportu |
|
1985 - 1987 |
Stołeczna Kolumna Transportu Sanitarnego, Specjalista |
Pan Grzegorz Kiełpsz posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A.
Mark Richard Anthony Spiteri - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg pracy zawodowej:
2012 - obecnie |
Dom Development S.A., Członek Rady Nadzorczej |
obecnie |
Dyrektor w firmach z sektora usług finansowych |
2017 - 2020 |
Dyrektor w firmie deweloperskiej budującej mieszkania w Wielkiej Brytanii |
2006 - 2020 |
Dyrektor firmy konsultingowej w Wielkiej Brytanii zorientowanej na rynek nieruchomości i sektor usług finansowych. |
2004 - 2005 |
Rajadhani Hotel & Resort Concept, Bali, Indonezja, Konsultant |
2000 - 2004 |
Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Menadżer w dziale Corporate Finance specjalizujący się w strategii fuzji i przejęć |
1997 - 2000 |
Pricewaterhouse Coopers, Londyn, Wielka Brytania, Konsultant ds. zarządzania specjalizujący się w procesach finansowych oraz redukcji kosztów |
Pan Mark Richard Spiteri posiada wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej, w której działa Dom Development S.A., a także wiedzę i umiejętności w zakresie finansów i rachunkowości.
Philippe Bonavero - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2016 - obecnie |
Dyrektor brytyjskiej firmy budowlanej |
|
2015 - obecnie |
Dyrektor dużej firmy finansującej ESG i spory sądowe |
|
2008 - obecnie |
Adwokat w 4 King's Bench Walk, Temple |
|
2001 - obecnie |
Dyrektor AB Charitable Trust |
|
2023 |
Wybrany na prezesa AB Charitable Trust |
|
2022 |
Powołany na sędziego Sądu I instancji (IAC) |
|
2008 |
Powołany do palestry Anglii i Walii, Middle Temple |
Anna Maria Panasiuk - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2019 - obecnie |
CENTRE - Współzałożyciel |
|
2014 - obecnie |
YOURS Family Office - Założyciel |
|
2013 - obecnie |
Kancelaria Panasiuk & Partners - Założyciel i Partner zarządzający |
|
2002 - obecnie |
Anna Maria Panasiuk - doradca majątkowy |
|
2002 - 2012 |
ITCI sp. z o.o. – Członek Zarządu |
|
2001 - 2003 |
OCRA Consulting Sp. z o.o. - Dyrektor Zarządzający |
|
1997 - 1998 |
Europejskie Stowarzyszenie Studentów Prawa, Wiceprzewodniczący |
Pani Anna Maria Panasiuk posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prawa rynku kapitałowego, które zdobyła poprzez obsługę prawną funduszy inwestycyjnych oraz spółek holdingowych.
Edyta Wojtkiewicz - Członek Rady Nadzorczej
Przebieg kariery zawodowej:
2017 - obecnie |
Astra Zeneca Pharma Poland Sp. z o.o. - Szef regionu GFS EMEA; CFO Astra Zeneca Pharma Poland Sp. Z o.o.; Członek Zarządu |
|
2010 - 2016 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - Dyrektor & Administracji Finansowej ECE/Członek Zarządu |
|
2008 - 2010 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - ECE Cluster Finance Partner Biznesowy Manager i Dyrektor Finansowy, Zastępca Kierownika |
|
2004 - 2008 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - Dyrektor ds. Finansów Centrum Zasobów Obszarowych (SSC) /Zastępca Kierownika Finansowego |
|
2003 - 2004 |
Maersk Agency SRO, Republika Czeska - Kontroler finansowy, Zastępca Dyrektora Finansowego |
|
1999 - 2003 |
Maersk Polska Sp. z o.o. - Kontroler finansowy/główny księgowy/asystent księgowy |
|
1997 - 1998 |
Reichle+De-Massari - Specjalista ds. & Logistyki |
Pani Edyta Wojtkiewicz z racji pełnionych dotychczas funkcji, posiada bogate doświadczenie zawodowe. Silnie zorientowana na biznes, łatwo komunikuje się z interesariuszami na wszystkich poziomach organizacji.